COVID19 Garantii – tasuta COVID19 kaitse

Teenust saavad kasutada need reisijad, kellel on positiivne COVID19 testi tulemus.

COVID19 Garantii tingimused:

Teenust kohaldatakse pakettreisidele, mis toimuvad tellimuslendudega (tšarterlennud)
Teenust ei kohaldata 2021 a. regulaarlendudega pakettreisidele ega lennupiletitele.
Teenust on võimalik kasutada juhul, kui reisija sai COVID19 testi positiivse tulemuse enne reisi algust.

  • Teenus on saadaval ainult tingimusel, kui reisija teatab reisikorraldajale enda COVID19 positiivsest testitulemusest vähemalt 48 tundi enne reisi väljumist ning esitab dokumendi, mis kinnitab reisijal positiivset tulemust või esitab arstitõendi, mis ei luba COVID19 haigestumise tõttu reisida ostetud reisikuupäevadel
  • Üks kord on võimalik muuta broneeringus reisi kuupäeva või ühe reisija nime (reisi kestvus, hotell, toatüüp ja teised reisijate nimed peavad olema samad)
  • Reisikuupäeva muutmise korral arvestatakse paketi hind ümber muudatuse tegemise hetkel süsteemis oleva hinnaga. Hakkavad kehtima uued tingimused.
  • Reisikuupäevade muutmine on võimalik ainult siis, kui on olemas vabad kohad lennukis / hotellis.
  • Kui reisi kuupäevad muudetakse vastavalt COVID19 Garantii tingimustele, on kuupäevade muutmine tasuta.
  • Kui reisija ei saa reisi kuupäevasid muuta, võib reisikorraldaja eelneval nõusolekul reisijale väljastada reisiteenuse eest tasutud summa eest vautšeri, mida reisija saab kasutada järgmise reisi eest tasumiseks. Kui reisi maksumus on suurem kui vautšeri summa, peab reisija tasuma hinnavahe. Kui vautšeri summa on suurem kui uue reisi maksumus, siis reisikorraldaja hinnavahe ei tagasta.
Juhul, kui klient vahetab reisi kuupäeva, hakkavad kehtima uued reisitingimused.
Millal koroonatesti tulemus esitada?
Kui reisija esitab reisikorraldajale dokumendi, mis kinnitab reisijal COVID-19 positiivse testi tulemust kuni 48 tundi enne reisi, võib ta reisi edasi lükata ja muuta kuupäeva samal hooajal toimuvale reisile.